Debat leider: Barend Last Professor Carla Haelermans, Wietse van Bruggen, Jan-Wolter Smit en Barend Last
Behaal jij de leervisie-doelen voor al jouw medewerkers binnen je PO-bestuur? Of loop je tegen struikelblokken aan zonder L&D-afdeling? Het opzetten van een leerplatform en e-learnings lijkt aantrekkelijk, maar...
Sinds 2016 gebruiken we de verzamelterm Digitale Geletterdheid en denken we na over de vorm, de opbrengsten, de rol van de leerling en de wijze waarop we structuur krijgen...
VO scholen raken achter op het gebied van communicatie. E-mail, (nieuws)brieven, Whatsapp, papieren formulieren, kalenders op de website: het is voor ouders haast onmogelijk om nog overzicht te houden....
Wat moet de startende leerkracht weten en kunnen om leerlingen digitaal geletterd te maken? Het Netwerk Lerarenopleiders Digitale Geletterdheid heeft leeruitkomsten en een kennisbasis ontwikkeld hiervoor. Deze wordt gepresenteerd...
In de dynamische wereld van onderwijsinnovatie is zelfregulerend leren cruciaal. Leerlingen ervaren echter uitdagingen bij het monitoren van hun leerproces. Ons voorstel voor een leerkrachtdashboard, gericht op zelfregulerend leren...
De bewegend leren presentatie waarbij jij helemaal wordt ondergedompeld in de wereld van bewegend- en spelenderwijs leren. We ontdekken samen hoe je lessen kunt vormgeven op jouw school binnen...
Graag delen wij ons succesverhaal van de trainingen die wij meerdere keren per schooljaar verzorgen voor de organisaties waarbij wij werken. In totaal bieden wij zo’n 750 medewerkers de...
Programmeerlessen in de klas, zou het niet geweldig zijn als dit gedaan wordt door enthousiaste developers uit het werkveld? Dat is wat we met het platform LITTIL proberen waar...
Cyberaanvallen zijn een steeds grotere uitdaging in alle lagen van de samenleving, ook in het onderwijs. Dankzij Security as a Service ondersteunen wij jouw onderwijsinstelling optimaal tegen cyberdreigingen. Niet...