Didactisch ontwerpen in de praktijk

  • 04/01/2024
  • Loes Nauta
Wordt ‘offline of online’ vernauwd tot ‘in het lokaal’ of ‘achter een scherm’? Het levert mooie gesprekken op aan de personeelstafel en met ontwerpers van e-learnings. Wel een digitale...
Bij Uitgeverij Deviant werken we elke dag hard aan het doorontwikkelen van onze digitale leeromgeving. Dat doen we door te scrummen: een methode waarmee we onze processen en producten...
De Moral Imagination-workshop is binnen Google ontwikkeld zodat teams beter kunnen nadenken over ethiek en verantwoordelijkheid, en hoe dit toe te passen in hun werk. Door middel van semi-gestructureerde...
We onthullen hoe het negeren van AI’s potentieel en uitdagingen ons blind maakt voor cruciale kansen en onvoorziene problemen. Deze presentatie is een pleidooi voor een proactieve benadering van...

Digitale Geletterdheid in de school

  • 04/01/2024
  • Loes Nauta
Hoe kan je digitale geletterdheid integreren in het curriculum van de school? En hoe krijg je je collega’s mee? Digitale geletterdheid wordt een vast onderdeel in het curriculum van...

a dAI in the life as a teacher

  • 04/01/2024
  • Loes Nauta
Als je in je Linkedin-feed kijkt dan lijkt het wellicht alsof de hele wereld met AI bezig is. En jij de boot al hebt gemist. Gelukkig valt dat allemaal...